Z pobytu „ASTERII” w Grecji

wpiss-

Od 21 do 28 czerwca zespół „Asteria” przebywał w Grecji w Kawali. Został on zaproszony na festiwal w Filippi. Wszyscy przyjęli nas bardzo serdecznie. Nocleg miałyśmy zapewniony w znakomitym hotelu YANNIS w Laspoloutra, położonym w przepięknym miejscu niedaleko Kawali, którego właścicielem jest pan Eliasz Koumoulidis. Pomogło nam wiele osób, bez których z pewnością nie poradzilibyśmy sobie. Byli to między innymi Pani Katarzyna Rempas i jej mąż Anagnostis oraz ich dzieci: Paraskiewi i Haralampiusz, którzy pomagali nam w tłumaczeniu greckiego na polski i na odwrót. Wiele ciepła i serdeczności otrzymaliśmy także od miejscowego duchownego ks. Jerzego i jego matuszki Eleni . 23 czerwca wystąpiłyśmy na festiwalu w Filippi ,, Śladami Apostoła Pawła”. Byłyśmy zaskoczone reakcją greckiej publiczności, gdyż przyjęli nas naprawdę serdecznie, a nasze piosenki wprawiły w zachwyt widzów. Równie czarujące było miejsce, w którym śpiewałyśmy, gdyż występowałyśmy w starożytnym greckim teatrze. Oprócz koncertów, których miałyśmy sporo, zwiedziłyśmy wyspę Tassos, Kawalę i pobliskie monastery.

Wyjazd do Grecji był cudownym rozpoczęciem  wakacji z niezapomnianymi wspomnieniami. Poznałyśmy wspaniałych ludzi, z którymi utrzymujemy kontakt i mamy nadzieję, ze spotkamy się z nimi w Polsce i Grecji.

Przede wszystkim chciałybyśmy bardzo podziękować baciuszce Jerzemu Bogacewiczowi, bez którego nie miałybyśmy możliwości zobaczenia Grecji oraz poznania tylu ludzi. Dziękujemy z całego serca!!!:)       Aleksandra Warszycka